Tested on Humans: Escape Room
You are the test subject. Will you be able to discover what the experiments are about and escape? Tested on Humans is an escape room in a dark setting that will test your skills. Solve puzzles, decode secret codes, find hidden objects, and investigate the different rooms of the research center while you discover the events that led you there. Solve this mystery by exploring each of the rooms in which this adventure takes place. Will you be able to escape?