Space Hulk: Tactics
Pre-order Space Hulk: Tactics now and get the Customisation Pack. Customise your units and expand your game experience with: - Unique colours and badges allowing you to play Successor Chapters of the Blood Angels, Dark Angels and Ultramarines. - Unique colours and badges allowing you to field either Heresy-era Space Wolf Terminators, or those belonging to Bran Redmaw’s Great Company. Space Hulk: Tactics is a faithful adaptation of the board game Space Hulk, set in the Warhammer 40,000 universe, bringing a unique twist to the cult classic formula. Engage in bloody battles through an immense Space Hulk - a twisted mass of asteroids, wrecked star ships, and debris – as either a squad of Terminator Space Marines or the deadly alien Genestealers. Which side will you choose?