In SONIC FORCES, the evil Dr. Eggman has conquered much of the world with help from a powerful and mysterious new villain named Infinite. Now, you must assist Sonic and build an army to reclaim the world as they fight against chaos and destruction. Defeat enemies with blazing speed as Modern Sonic, catapult past perilous platforms as Classic Sonic, and create your very own Custom Hero Character equipped with a variety of powerful gadgets. Experience fast-paced action with these three unique gameplay styles, explore iconic stages, plus, fight across unique added content with Shadow as a playable character! Digital Standard Edition includes: - SONIC FORCES videogame - EPISODE SHADOW (DLC) The fate of Sonic the Hedgehog’s world is in your hands – Join the Uprising.