Retro Collection 1
This bundle brings together Flashback - a classic game that has been ranked in the top 100 of the best games many times - but also Operation Wolf Returns: First Mission - the iconic Rail Shooter released for Arcade back in 1987 - and Arkanoid: Eternal Battle, the emblematic block breaker game in a fully modernized version! In Flashback, the year is 2142. After fleeing from a space ship but stripped of all memory, the eminent scientist Conrad B. Hart awakens on Titan, a colonized moon of the planet Saturn. His enemies and kidnappers are snapping at his heels. He must find a way back to Earth, defending himself against the dangers he encounters and unravelling an insidious extra-terrestrial plot that threatens the planet… Operation Wolf Returns: First Mission captures the essence of the original game, immersing you in an action-packed atmosphere reminiscent of the non-stop action films of the 1980s. With Arkanoid: Eternal Battle, the franchise definitely makes a comeback, with a brand-new look, new gamemodes including a brand new Battle Royale mode, as well as new effects, bonuses and features!