Raging Justice
Raging Justice is a classic beat ‘em up game of epic proportions, dragging the savage charm of the genre kicking and screaming into the 21st century! The city is in chaos! Crime and corruption is at an all-time high, with thugs wreaking havoc on every corner. It’s up to you to punch, kick and brawl your way through the deadly streets, to bring those punks to justice. Key Features: Bone Crunching Combat: Rain down maximum brutality on merciless criminals in savage side scrolling combat! Battle your way through adrenaline fuelled 2D carnage with unmistakeable classic fighting! Arrest Warrants: Choose between playing by the book, dazing and arresting your foes to gain health and complete level challenges, or take the law into your own hands, arm yourself and deliver a devastating style of justice. With hordes of brutes surrounding you, will you be a good cop or a bad cop? Be warned, actions have consequences… Weapons: Unleash absolute destruction by gearing up with an insane variety of weapons! Smash through a bar fight with a stool, hack and slash through alleys with a knife or mow down mobs in a lawnmower! Justice has never felt so sweet. Local Co-op: Take on the criminal world alone or enlist a partner, to aide you in some co-op carnage! All out annihilation is ensured as you unleash the rage within…just make sure your targets clear, or you may fall victim to the anarchy of friendly fire! Global Leader Board: Forget good cop/bad cop, remove your shades and set your sights on becoming the best cop! As the tensions rises, so does your score. Do you have what it takes to be awesome?