PUBG - Sanhok Edition
Purchase the PUBG Sanhok Edition to receive PUBG Full Product Release (1.0), Event Pass: Sanhok to open up more missions, more levels, and tons of permanent rewards on the Sanhok map. Includes 2,300 G-Coin and the Fire in the Hole Skin Set. The Event Pass: Sanhok season ends on October 4, 2018. This bundle will no longer be sold beginning October 2, 2018. For more information please visit the PUBG forums.