Pro Gymnast Simulator + Clumsy Rush
Realistic controls Enjoy controling every important movement of your athlete. Do your best to replicate real-world gymnastics or find your own playstyle. This game gives you unlimited expressive freedom. Level editor The fun never stops. You can always polish your skills or create new maps in the level editor. Made by a real life Pro Gymnast The creator of this game has spent most of his life practicing acrobatics and gymnastics. All the intricacies of this game are based on his real life experience. Key features -Full body controls -Unlimited combo moves -Challenging gameplay -Created by an experienced Gymnast ___________________________________________________ Race through randomly generated tracks, take the crown from your friends and watch how everybody learns the secret art of walking in this sweet party game. The title includes a local mode from 2 to 4 players, two control systems, 23 gameplay modification cards, 27 hero skins and 47 unique track segments. GRAB THE CROWN AND RUN No more exhausting complicated tutorials, no more half an hour's explaining of gameplay nuances—tell your friend “grab the crown and run” and you will be ready to play. Simple rules allow you to start racing immediately. YOU'RE IN CHARGE Do you prefer to use simpler controls to make the race more dynamic? Or maybe go big and use both legs separately for more laughs? Or... turn all the players into ice cubes or throw in a fake crown? Do you want to play as sumo or Santa Claus? Choose a control, one of 23 race modifications and, most importantly, the craziest skin for your champion! EACH TRACK IS UNIQUE Strategically positioned horde of sheep, twisted whirls or tiny windmills with tornado power - these are just some of the many crazy obstacles that will make a mess in your races. Each track is randomly generated from a pool of 47 unique segments. AND EVERYONE CAN PLAY Friendly graphics and simple rules make Clumsy Rush a title that everyone can have fun with. Do you want to chase with your friends who are not players? Play with children? Or maybe just relax? Do not wait—catch a gamepad and run!