Please Fix The Road
The roads are broken again. And so are paths. Sidewalks. Lakes(???) Oh dear. And now it's your job to fix them all! Each level gives you a limited set of tools that will help you get all the cars, boats, trains or animals from point A to point B. The mentioned animals include, of course, kittens, dogs and... cute 'ol pink llamas. Your tools of mass destruction (and repair) will let you destroy, rotate, copy, swap, raise, lower, push or move different segments of roads. And lakes. And paths. And more! Your road repair doesn't have to be beautiful, it just needs to get the job done! So please... Fix the road and have fun!