PHOGS! Demo
In PHOGS! you play as a duo of dogs on a captivating, puzzle-filled adventure. Linked by a stretchy belly, you’ll need to bark, bite and bounce your way through obstacles set across the themed worlds of Food, Sleep and Play, in co-op or single-player. Forage through Food World, teeming with tasty treats. From hot buttered toast to chopped celery... even a river of chocolate! Stroll through Sleep World, complete with teddy bears, cushions and quilts, all nestled in the glow of the soothing night-light. Pounce through the crazy toybox of Play World, exploring a beach amusement park, a retro arcade, and everything in between. Woof! Supporting single-player and shared-controller gameplay, plus local and online co-op, Red and Blue are always ready to play!