Persona 5 Tactica
Ignite your heart— An emotional uprising begins! After a strange incident, the Phantom Thieves wander into a bizarre realm where its citizens are living under tyrannical oppression. Surrounded by a military group named Legionnaires, they find themselves in grave danger until a mysterious revolutionary named Erina rescues them and offers an enticing deal in exchange for their help. What truth lies behind Erina and the deal she offers to the Phantom Thieves? Persona 5 Tactica features an all-new story, the return of fan-favorite characters, and brand-new allies and foes. Join the group as they lead an emotional revolution in this thrilling combat adventure!