Parasol Superstars
Use parasols as a shield against enemy projectiles or stun, and pick up and throw foes as projectiles themselves! Featuring: - Addictive arcade-style gameplay - Creative and clever game mechanics with magical Parasols - More Parasols! Enjoy the tactical depth of the action-filled 2-Player Co-op - A cosmic journey with 8 vibrant planets (and 2 secret bonus levels) - Catchy and memorable soundtrack AND... SPICA ADVENTURE: Join Nico, a little girl clad in all pink and armed with an extraordinary parasol, on a dangerous yet colorful journey through space! From the arcade legends, TAITO, experience this formerly Japan-exclusive 2D action jump & run filled with charm and cartoonish delight on modern consoles for the very first time! Reminiscent of the parasol from Parasol Stars: Bubble Bobble III, this yellow parasol will become your favorite accessory and best weapon. Use it to take down a wild mix of enemies that come straight out of a toybox! Featuring: - Straight from the Arcades: Experience an arcade classic transported to consoles for the very first time! - A Kaleidoscope of Colors: Feast your eyes on the uniquely cute and colorful 2D graphics. - Parasol Action: Show off your extensive combat skills with the parasol! - Through the Universe: Choose your own journey across the 28 colorful stages of Spica. - Legendary Arcade-inspired Soundtrack: Vibe to the rhythm of ZUNTATA’s funky tunes!