Red Panda is Hungry
Follow the journey of a gluttonous red panda that is willing to risk everything if it means gettings more food. Walk, jump and slide through a bamboo forest full of traps and dangers until your reach the legendary all you can eat buffet. Red Panda is Hungry is a a casual 2d Platformer with charming pixel art graphics. Control a red panda is search for food and find every piece of food in every stage. After collecting everything, a new level is unlocked. Travel through the forest while collecting all bamboos until you reach your final destination, a secret part of the forest with more food than you can possibly eat.