Giana Sisters: Twisted Dreams - Director's Cut
Dash through tricky levels and transform the whole world at will in this fast-paced award-winning platformer. Giana Sisters: Twisted Dreams – Director’s Cut combines graphics that pack a visual punch and tight controls with the challenge of retro era platforming. Fluidly morph between two dynamically different dream worlds to solve puzzles and combat grueling enemies and bosses. Key Features - Blaze through 33 levels including a brand new Rise of the Owlverlord adventure. - Each level transforms between two contrasting dreamworlds! - Easy and hard difficulty modes for all levels and bosses. - Intuitive controls and smooth game flow; master the tight controls and defeat the devious trials ahead. - Full HD 1080p with a smooth framerate: Giana’s dreamworlds leap off the screen with gorgeous 3D graphics that morph before your very eyes. - Experience a dual crossfading soundtrack by Chris Hülsbeck and Machinae Supremacy. - Rich extras: Halloween- and Christmas-themed levels accessible from the start. The downloadable version of this game supports English, French, Italian, German, Spanish, Polish, Russian, Japanese.