KlabaterStrategy
Terraformers: Expansive turn-based colony builder and resource management game with roguelike elements. Explore the Red Planet, develop spectacular cities, spread life and terraform the planet with ambitious projects. Starward Rogue: Starward Rogue is a bullet hell twin-stick shooter. Blast your way through the Megalith, a rogue-lite labyrinth lodged in the side of a star. Customize your mech with a huge variety of weapons, perks, and upgrades. Steel yourself for the dangers that lurk in the depths of the dungeon. Deluxe Edition includes all released DLCs for both games.