Sonic Frontiers Digital Deluxe Edition
Experience Sonic Like Never Before! Worlds are colliding in Sonic the Hedgehog’s newest high-speed adventure! In search of the missing Chaos emeralds, Sonic becomes stranded on an ancient island teeming with unusual creatures. Accelerate to new heights and experience the thrill of high-velocity, open-zone platforming freedom as you race across the five massive Starfall Islands. Battle hordes of powerful enemies as you explore a breathtaking world of action, adventure, and mystery. Jump into adventure, wield the power of the Ancients, and fight to stop these new mysterious foes. Welcome to the evolution of Sonic games! The Digital Deluxe Edition comes with the Explorer's Treasure Box, which contains useful items for your adventure: Amy's Memory Tokens, a Portal Gear, Chaos Emerald Vault Keys, Additional Gloves & Shoes for Sonic, and a Digital Art Book with a 25-track Digital Mini Soundtrack. Pre-order now and receive the Adventurer's Treasure Box, which contains Skill Points, Red Seeds of Power, and Blue Seeds of Defense to give Sonic a boost on his new journey!