Outbreak: Campout Collection
Two timelines of survival horror await in this collection spanning the legacy Outbreak series during September 2016, and the true end of Cypress Ridge in September 1999. Experience the new and old stories of the Outbreak series as you prepare for the upcoming new nightmare. Scrounge for supplies, blast the undead, zombies, and ghouls, and get out alive! This collection includes seven full games: Railbreak, Dinobreak, Outbreak: The Fedora Files What Lydia Knows, Outbreak: Contagious Memories, Outbreak: Epidemic, Outbreak: Lost Hope, and the original Outbreak.