Mystery Manor: hidden objects
Mind Fitness: Your daily mind flex with the best puzzle games! Joshua the cat challenges you to solve mysteries in his game full of adventures! Dependencies: This app requires Microsoft Visual C++ Redistributable. Meow there! I’m in charge in the manor while my master is away! The name’s Joshua, nice to meowt you! My master left a message for a certain "brave and clever detective", is that you? Come on, open the envelope and start your adventure in the manor. I bet there are more mysteries here than you expected. Follow me! Let’s play the most mysterious hidden objects game ever. I’ll guide you through the secrets of Mystery Manor, and we’ll meet all sorts of fantastic beasts, from fierce monsters to spooky ghosts. We'll solve challenging puzzles, find hidden artifacts, uncover secret rooms, and complete exciting quests. It will be a neverending journey! My master keeps an eye on the mansion from afar and won’t ever let us get bored. There are always new quests, rooms, and characters that appear in the manor every once in a while! Oh, and just in case — never ever touch my bowl in the kitchen! The game uses in-app purchases. In-app purchases can speed up gameplay.