MXGP 24 - Fox Holeshot Edition
Preorder MXGP 24 Fox Holeshot Edition, and get all the game's exclusive DLC. 4 Fox Racing liveries, 1 set of 63 stickers and 1 MXGP TV "Archive Pass" *you need a valid MyNacon account to access the “archive pass”. Please create a MyNacon account to obtain an MXGP TV “Archive Pass” code Check out the 4 exclusive Fox Racing suits: -Fox 50th Anniversary - Fox Flexair Energy - Fox 180 Emotion - Fox 360 Seventy4 After a 3-year break, the official game of the MXGP is back. All the official bikes and 20 tracks of the 2024 calendar await to give you the full championship experience. Play as your favourite riders, such as Jorge Prado, Jeffrey Herlings, Maxime Renaux and Andrea Adamo in the MXGP and MX2 categories. Over 50 riders are available, including those from official teams like Red Bull KTM, Red Bull GasGas, Monster Energy Yamaha, Honda HRC, Kawasaki, Nestaan Husqvarna, Monster Energy Triumph, Fantic and Beta MRT. The extensive career mode offers full immersion in the championship. Manage the development of your team, schedule and rivalries. Start out as an amateur rider with the aim of being recruited by an MX2 team and, once in the MX2, achieve great results to be selected to join an MXGP team. By free riding around the 4 km² (1.5 sq. mi.) training area, you can improve your technique and test your bike on six circuits and different terrain types. MXGP is a realistic game that uses advanced physics to provide intense riding sensations, while offering user-friendly controls to help beginners quickly improve. And for the more competitive players, the online multiplayer mode lets you compete against the best riders in the world.