Mortal Kombat 1 Premium Edition
Pre-order now to get Playable Character Shang Tsung, and Early Access to Mortal Kombat 1. It’s In Our Blood! Discover a reborn Mortal Kombat Universe created by the Fire God Liu Kang. Mortal Kombat 1 ushers in a new era of the iconic franchise with a new fighting system, game modes, and fatalities! Premium Edition includes Kombat Pack, 1 week early access to downloadable content characters, and 1250 Dragon Krystals (In-game Currency).