MONOPOLY PLUS + MONOPOLY Madness
Includes both: MONOPOLY PLUS Play the classic game and watch the board come to life! A full 3D city at the center of the board lives and evolves as you play. You own a miniature world that will interact with your progression throughout the game and celebrate your achievements. Play the way you want – you can change the rules and adapt them to your playing style. MONOPOLY PLUS raises the classic game to a new level. MONOPOLY Madness Rediscover the MONOPOLY game you love in a way you’ve never seen before. With shorter rounds, race other players across the chaotic streets of Monopoly City, collect resources, buy and upgrade properties, mess with your opponents, and avoid their tricks to win the race for riches. This is Madness!