Minecraft Battle Map Pack Season Pass
Buy the Battle Map Pack Season Pass and get Battle Map Packs 1-4 as they become available to download. All Season Pass content will be available by June 2017. If you purchase the Battle Map Pack Season Pass, all future content that is part of this pass will be accessible in-game once it is available. Only available for Minecraft: Xbox One Edition (2014), not compatible with Minecraft (2017).