Minecraft Battle Map Pack 3
Can’t get enough of the Battle Mini Game? Then throw down on these three thrilling new maps: the colossal Castle, the incredible Shipyard and the terrifying Invasion! Have a go, and then another! Only available for Minecraft: Xbox One Edition (2014), not compatible with Minecraft (2017).