Minecraft Battle Map Pack 2
Here comes the second Battle Map Pack. Challenge both friends and strangers in three stunning new maps exclusively created for the Battle Mini Game: become the ruler of flooded Atlantis, the master of Ruin and the king of Siege. Tons of fun lie ahead! Only available for Minecraft: Xbox One Edition (2014), not compatible with Minecraft (2017).