Mexican Ninja
Fast chaotic and full of attitude, Mexican Ninja is a 2.5D roguelike beat 'em up where you carve through Narkuzas in Nuevo Tokyo with tight combos, wild spirit powers and Mexican Jutsus. Slice, dodge, upgrade and become the one and only Mexican Ninja.