Mega Man Zero/ZX Legacy Collection
Mega Man Zero/ZX Legacy Collection brings together six classic titles in one game: Mega Man Zero 1, 2, 3, and 4, as well as Mega Man ZX and ZX Advent. In addition to the original games, this package includes an artwork gallery, music player, special filters, and much more. Casual Scenario Mode and a Save-Assist feature are available for those who would like to enjoy the story at their own pace. Players can also try their hand at the new leaderboard-based Z Chaser Mode, an exclusive new mode created just for this set of games.