Mega Classics HD Bundle
In this package you'll find classic games reinvented and in high definition. GREEN SOLDIERS HEROES After recovering from an intense war, brave soldiers are left with greenish skin. An action-packed adventure, battles in a desert full of traps and surprises. SUPER SNAKE BLOCK DX A friendly snake who needs to collect pieces of his body to become huge. You can then break boxes to earn points and collect coins to unlock new stylish skins. SHMUP Mania Use your best spaceship to fight off a horde of aliens in classic style. Many hours of family fun.