Marvel's Midnight Suns
Pre-order this version of Marvel’s Midnight Suns to receive the Doctor Strange Defenders Skin*. *Pre-order offer available through 6 October 2022. Defenders Skin for Doctor Strange will be delivered via game at launch. Terms apply. DARKNESS FALLS. RISE UP! When the demonic Lilith and her fearsome horde unite with the evil armies of Hydra, it’s time to unleash Marvel’s dark side. As The Hunter, your mission is to lead an unlikely team of seasoned Super Heroes and dangerous supernatural warriors to victory. Can legends such as Doctor Strange, Iron Man, and Blade put aside their differences in the face of a growing apocalyptic threat? If you’re going to save the world, you'll have to forge alliances and lead the team into battle as the legendary Midnight Suns. With an array of upgradeable characters and skills allowing you to build your own unique version of The Hunter, you will choose how to send Lilith’s army back to the underworld.