Little Nightmares - Digital Edition
Pre-purchase Little Nightmares to get the Scarecrow Sack and the Upside-down Teapot Masks to help Six blend in in The Maw. Immerse yourself in Little Nightmares, a dark whimsical tale that will confront you with your childhood fears! Help Six escape The Maw – a vast, mysterious vessel inhabited by corrupted souls looking for their next meal. As you progress on your journey, explore the most disturbing dollhouse offering a prison to escape from and a playground full of secrets to discover. Reconnect with your inner child to unleash your imagination and find the way out!