Killer Instinct: Season 2 Ultra Edition
The Ultimate Killer Instinct S2 bundle! Includes 9 new fighters - TJ Combo, Maya, Riptor, Kan-Ra, Omen, Hisako, Aganos, Cinder and ARIA! Explore 3 new game modes: Ranked Leagues (battle it out every month to become the ultimate KI fighter), Shadow Lab (train your Shadow AI to fight as you would and defeat foes in your name) and Combo Breaker Training! Also includes 8 costumes, 16 accessory sets, and KI 2 Classic game (ESRB:Mature).