Kan-Ra
Kan-Ra rises! Accidentally freed from captivity by Ultratech, this powerful sorcerer wields dark magicks and powerful curses against all who would defy him. Get ready to curse, trap, grab, and slam opponents into oblivion with his advanced trick-filled arsenal that always leaves enemies fearful of where they step. Kan-Ra character is included in Season 2 Combo Breaker and Season 2 Ultra Edition.