Hunt: Showdown - Deluxe Edition
In this supreme Hunt: Showdown - Deluxe Edition you will receive the base game and 4 DLCs! - Hunt Showdown (base game) - Last Gust (one weapon) - Llorona’s Heir (one hunter) - Legends of the Bayou (two hunters, two weapons, 500 Blood Bonds) - The Phantom (one hunter)