Head Start Kit
Get immediate access to the Vigilant, Murasame, and Nimbus exosuits! This special package also includes three exosuit skins for even more ways to enjoy Leviathan's wargames! Contains the following content: - Vigilant Early Unlock Ticket - Murasame Early Unlock Ticket - Nimbus Early Unlock Ticket - Paladin exosuit skin (Vigilant) - White Guardian exosuit skin (Murasame) - Wonderland exosuit skin (Nimbus) Note: Early Unlock Tickets can be purchased even if you have already unlocked the corresponding exosuit. Please be careful to avoid redundant purchases. Skins are cosmetic items that change the appearance of an exosuit and have no other effect. Note: This DLC is only playable on the Microsoft account that purchases it. Even if you are the organizer of a family group, family member accounts will not receive it.