Guitar Hero Live
One game, two ways to play. The first mode, GH Live, lets you rock real reactive live action crowds and delivers the full emotional roller coaster of being on stage. The second mode, GHTV, is the world's first playable music video network that lets you play along to official music videos and compete against friends.