GSS Ultimate Pack 5 in 1
Gas Station Simulator Buy an abandoned gas station in the middle of nowhere and restore it to its former glory. Get rid of debris and broken furniture, fix up the walls, paint and decorate the place to your liking. Just don’t spend all your cash on the looks right away, you bought a gas station after all. Repair the equipment, buy what can’t be repaired and start serving your customers to earn money for further renovations and improvements. Party Time DLC There is nothing like a cool night party in the middle of nowhere. When the normal customer traffic goes down, this might be another revenue stream to open up. Create a great party spot to attract people, offer them interesting products and cater to their needs. The more successful your parties and the more the partygoers are satisfied, the more money you earn and the bigger the party. Can Touch This DLC Rebuild & Reconstruct! Take matters into your own hand. Almost literally. With the help of your new, trusty hammer, it's time to redecorate like you've never done before. Refurbish walls to your heart's content, changing their features and decor as you see fit. Decide where to put trash cans or where to move the cash register to. Direct the crowd. Show your customers the right way to orderly queue without taking too much space. It's time to take interior customisation to a completely new level. Airstrip DLC Meet Joe Joe is an old pilot flying an old single engine plane. He is a bit strange and one day approaches you to help him with his endeavours. For that he needs a place to land in the middle of nowhere to make a stop halfway to his destination. In return he is willing to cut you in on his deals. Tidal Wave DLC Welcome to a tropical paradise! You didn’t expect that, did you? Take a break from Route 66 and offer your services to a new populace on a remote tropical island. They need to fuel their cars, too. And their boats, and their jet skis... With the Tidal Wave DLC you can set up a new gas station on a remote paradise island that is governed by its own unique rules, offers new game mechanics, stunning surroundings and god appeasement.