Ghost Master: Resurrection
Command An Army Of Ghosts Summon and control a legion of ghosts, banshees, gremlins, and more, each with unique abilities. Your ghoulish goons are more terrifying (and entertaining) than ever. Strategy Meets Supernatural Blend tactics, adventure, and resource management in a seamless gameplay loop set within a richly built paranormal world. Solve Mysteries, Unleash Horror Every haunting is a puzzle. Use spectral strategy and powers to uncover secrets, manipulate mortals, and complete objectives. Rediscover the Fear Ghost Master: Resurrection invites you to master the art of fear in a beautifully reimagined supernatural playground. The dead have risen... and they're under your control.