State of Panic
"Order was their shield. Fear will be their downfall." "Step inside the rigid world of bureaucracy with two new locations: a Government Bank and a Town Hall. Designed for security and control, these buildings quickly become pressure cookers when mortals realize the rules no longer protect them. Tight corridors, public spaces, and fragile authority create the perfect environment for paranoia to spread. Watch calm routines collapse as whispers turn into panic and trust evaporates. The system is failing. Make sure they feel every second of it. "