Geometry Survivor
Geometry Survivor is a rogue-lite auto shooter where you must survive for 20 minutes. Fight against waves of geometry ships, defeat their formations and survive the grid world. - One hand gameplay: Use just one hand to control the direction of your ship - Auto-Shooter: Your weapons fire automatically, letting you concentrate on staying alive - Weapons: Each run allows you to get a unique combination of weapons - Credits: Earn credits and permanently unlock new upgrades - Enemies: Enjoy the multitude of enemies each with their own AI - 20 minutes of intense gameplay - Retro visuals and music straight from the 80s - Delicious gameplay! Geometry Survivor is the ultimate survival game, do not miss it!!