Gas Station Simulator Buy an abandoned gas station in the middle of nowhere and restore it to its former glory. Get rid of debris and broken furniture, fix up the walls, paint and decorate the place to your liking. Just don’t spend all your cash on the looks right away, you bought a gas station after all. Repair the equipment, buy what can’t be repaired and start serving your customers to earn money for further renovations and improvements. Tidal Wave DLC Welcome to a tropical paradise! You didn’t expect that, did you? Take a break from Route 66 and offer your services to a new populace on a remote tropical island. They need to fuel their cars, too. And their boats, and their jet skis... With the Tidal Wave DLC you can set up a new gas station on a remote paradise island that is governed by its own unique rules, offers new game mechanics, stunning surroundings and god appeasement.