Garten of Banban 0
What is this place? Who are you? You’ll have to discover the answers on your journey through the facility. Piece together the truth to uncover what’s really going on here. Survive the dark past of Banban’s Kindergarten - travel back in time to explore the origins of the establishment. Only you can connect the dots to understand its true nature. But it’s dangerous to go alone - make some friends along the way! After all, this is your new home. Get out of your cell and meet your fellow neighbors. Everythi-... Everyone here is full of love and eager to be your friend! Additional languages: - Indonesian (IDN/INDONESIA), - Ukrainian (UA/УКРАЇНСЬКА).