Game Dev Story
Manage your own game company and try to create a million-selling game in this unique simulation. Features the ability to develop your company's own game console, plus a system for changing your staff members' professions. Your staff members can have a variety of game-related professions, from programmer to sound engineer. Work hard and you may reach the top of the video game industry!