Fishing Adventure
Fishing Adventure is a typical fishing game, where the player can (drums) catch different fish species! Fish in USA, Hawaii and other unique fisheries. Game is quite simple, designed to run even at older computers! Main Features: - Over 30 species of fish, - 7 large locations inspired by real places in the world, - Interesting quests, - Tournaments, - Daily records and rewards, - Real fishing equipment, - The realistic and relaxing sound, - Advanced graphics settings for older computers.