First Responder Simulation Bundle: Police Firefighting
The astragon First Responder Bundle includes Police Simulator: Patrol Officers & Firefighting Simulator - The Squad. Police Simulator: Patrol Officers Welcome to Brighton! Join the ranks of this fictitious American city's police force and experience the everyday life of a police officer. Begin with parking violations and work your way up to shouldering greater responsibilities. Be part of Brighton's community, get to know your neighborhood, and fulfill the daily duties of a police officer as you fight crime during your shift. Always be tough, but fair: respect the law and gain more experience to unlock more neighborhoods, districts, and duties! Police Simulator: Patrol Officers includes a dynamic traffic system that organically creates traffic flows and car accidents, as well as emergency situations that randomly pop up during your shifts. Be ready to respond at a moment’s notice! Enter the open world of Brighton, where you can choose which neighborhoods you patrol and keep safe. Patrol three unique districts, each home to several neighborhoods. Each one has a distinct flair: from the high rises of downtown to the historical buildings of Brickston. Your duties are your responsibility! Firefighting Simulator - The Squad Fire alert incoming! With Firefighting Simulator-The Squad, you can become part of a major US city's firefighting team and experience how it feels to fight fires. Start the siren of your fire truck, grab your hose, and fight realistic fires to save lives. Discover over 40 diverse deployment locations spread across the city inspired by the North American West Coast. Equip yourself with authentic firefighting gear such as helmets, firefighter boots, and a breathing apparatus model by well-known North American firefighting equipment manufacturers.