Farm Bundle
Handyman at your service! You've got to earn it around here before you purchase your first property. No worries though! Luckily, there's plenty of work at your fingertips! Take job offers from nearby residents - clean up, paint walls, install heaters, showers, and air conditioners, or even furnish their whole property! Once the grateful clients pay you for your solid work, it's time to get your own house. Farm DLC includes: - 11 unique story orders! - 11 farm properties in a unique environment! - 5 empty plots for you to build on! - 9 exciting mechanics, including the possibility of building extensions of your house! - Over 1850 farm-themed items! - 7 farm animals such as cows, sheep, chickens, and more! - 6 animal products and 6 types of crop plants that you need to take care of!