Fae Farm
Escape to the world of Fae Farm and create your own cozy home in the enchanted world of Azoria. As you nurture and grow your homestead, you'll get to meet charming characters, foster deep relationships and discover ways to infuse magic into everything you do. Customize your character, master the arts of crafting, cooking, potion-making and discover so much more. Unfold the mysteries of the island on your own or with up to three other players. You can invite your family and friends or visit their homestead to progress together, playing beside you or online. As the seasons change, you'll be able to unlock new areas and restore the world around you. Embark on a ship and set sail to Azoria, there's a magical world waiting for you!