DYNASTY WARRIORS 9: Special Costume Set
Additional costumes for 8 officers (a total of 9 costumes) will be available for use. ▼How to use: From the title screen, select Gallery - Characters, and then select the character you would like to change costume. From Change Costume, select Regular Costume. Alternatively, proceed to a Hideaway while playing the game, select Change Costume, and then select Regular Costume. Then, select Regular Costume, and then select the character. In either case, you must have progressed the game to a point in which the character can be selected as a character. ▼Costumes included in the set: Zhao Yun (Beijing Opera-Style Costume) Sun Shangxiang (Dudou Costume) Diaochan (Dudou Costume) Wang Yuanji (Dudou Costume) Wang Yi (Dudou Costume) Guan Yinping (Dudou Costume) Lu Lingqi (Dudou Costume) Xin Xianying (Special Costume) Xin Xianying (Dudou Costume) Please note that while the items below are available as individual purchases, they are the same items that are included in the “Bonus DLC Set”. Be careful to avoid redundant purchases. Zhao Yun (Beijing Opera-Style Costume) / Sun Shangxiang (Dudou Costume) / Diaochan (Dudou Costume) / Wang Yuanji (Dudou Costume) / Wang Yi (Dudou Costume) / Guan Yinping (Dudou Costume) / Lu Lingqi (Dudou Costume)