Docked
About Docked Rebuild Port Wake after a devastating hurricane. Complete contracts, unlock new machinery, expand your infrastructure. Two Ways to Play: Campaign - Docked is a realistic port operations simulator. Take control of Ship-to-Shore cranes, Rubber-tired gantry cranes, terminal tractors, reach stackers, and straddle carriers - each with authentic handling, scale, and physics. Free Play Mode - Explore a new mode without mission constraints and unload ships and trains. Operate Powerful Machinery From colossal ship-to-shore cranes to sturdy, heavy-duty tractors, take control of a fleet of powerful machinery engineered specifically to fulfill your contracts. Carefully tighten ropes to reposition raw materials and optimize weight distribution on flatbed trucks. Intricately navigate delicate cargo through tight spaces with little margin for error. Created with realistic size, scale and precise handling at the forefront, gain a first-hand understanding of what it means to work a dock. “Port Wake” Calls Vehicle precision is vital to your rebuilding efforts. Sign new contracts to build up your resources, then complete high-priority cargo runs to fulfill your commitments. When wear and tear starts to drag your equipment down, execute repairs to keep operations moving. In Docked, every mission is a critical piece of the puzzle in your day-to-day life. Free Play Mode Pick contracts from the cargo plan tablet, load and unload container ships, move cargo between ship, yard, and rail, change the weather and time of day, all without campaign constraints.