Digerati Card Game Bundle Vol.1
Deal yourself in with this card game double-pack from Digerati! This bundle contains: Frost – a deck-building, solo survival card game set on a harsh, frozen world ravaged by a lethal storm. Monster Slayers – a rogue-like deck-building RPG adventure with an innovative card-based battle system.