DETECTIVE - Rainy Night
Detective Rainy Night puts you in the shoes of Iker Carmona, a police officer investigating a string of strange disappearances. After a long drive, Iker decides to spend the night at a small roadside motel called the Holiday. What begins as a quiet stop quickly spirals into something far more sinister. Features - Immersive narrative story: Experience a guided story rich with suspense, mystery, and psychological tension. - 12 Chapters Across 5 Days: Each day reveals new dangers, and unexplained events. - Seven Characters, Seven Secrets: Interrogate guests, learn their stories, and uncover hidden connections. - Deduction-Based Gameplay: Remember key details from earlier events to piece together the mystery. - Fear atmosphere: A motel trapped by heavy rain, cut off from the outside world. - Mature Psychological Terror: Violent crimes, paranoia, and chilling discoveries await.