Dead Rising 3 Demo
Anything and everything is a weapon in Dead Rising 3. Explore the zombie-infested city of Los Perdidos, and find a way to escape before a military strike wipes the entire city, and everyone in it, off the map. With intense action and an unmatched level of weapon and character customization, Dead Rising 3 delivers a heart-pounding experience unlike any other as you explore, scavenge and fight to survive in a massive open world on the brink of a zombie apocalypse.