CounterAttack: Uprising
CounterAttack: Uprising is a side scrolling space shooter (shmup). Team up or fight solo, 1 - 4 player local or up to 8 players online coop, unlock upgrades, use powerful ultimate abilities, enhance your ship the way you want, and save the Earth from annihilation. Key Features -Challenging gameplay -Customize your ship by choosing the weapons and upgrades that fit your play style -2-8 Players Online Co-Op -1-4 Players local Co-op -Co-op campaign -Co-op never ending survival -8 Playable characters each with a unique ship -Each ship has a powerful unique special ability -Tons of ship upgrades allowing a huge number of combinations -500+ attachments ranging from engine turbos to full weapon conversions -A choose your own path story mode with 32 levels -Three Endless survival mode; how long can you last?